JÄSENKAMPANJA- Tammikuun aikana jäseneksi liittynyt ja jäsenyyttä suositellut saavat lahjaksi leffalipun!!

19.11.2020

TAMMIKUUN JÄSENKAMPANJA

Tammikuun aikana Tehyn Turun kaupungin ammattiosaston 202           jäseneksi liittynyt ja liittymistä suositellut jäsen saavat lahjaksi Finnkinon leffalipun!

Ilmoittakaa liittyneen jäsenen ja tehyläisen suosittelijan tiedot (nimet, osoitteet ja suosittelijan jäsennumero) ammattiosaston sähköpostiin ao202(at)tehy.net.

Jäsenedut
Tehyn jäsenenä olet oikeutettu kaikkiin liiton jäsenpalveluihin kuten luottamusmiehen apuun työpaikalla, työsuhdeneuvontaan, vakuutuksiin ja koulutuksiin. Tarvittaessa sinulla on mahdollisuus oikeusapuun ja lakimiehen palveluihin työsuhteen riitatilanteissa. Lisäksi saat muita työhösi ja vapaa-aikaasi liittyviä etuja. Jos olet työttömyyskassan jäsen, saat turvaa myös työttömyyden varalta.

www.tehy.fi/fi/jasenedut

Vinkkaa työkamulle - Tehyn jäsenenä sinun kannattaa suositella jäsenyyttä liittoon kuulumattomille, koska myös Tehyn kannustinjärjestelmä palkitsee suosittelijoita.

Hanki Tehylle jäsen, ansaitse palkinto!

Yhteisten asioiden ajamisessa joukkovoimalla on iso merkitys. On tärkeää, että koulutettu hoitohenkilöstö järjestäytyy samaan ammattiliittoon, siksi haluamme rohkaista tehyläisiä jäsenhankintaan.
Suosittelijalle jäsenhankintapisteet - Pisteitä keräämällä palkintoja
Tehyn kannustinjärjestelmä palkitsee tehyläisiä aktiivisesta jäsenhankinnasta. Kerätyillä pisteillä voit lunastaa tuotepalkintoja verkkokaupasta.

Kts. palkintotuotteet:www.tehy.fi/fi/jasenrekry

Jo yhden uuden varsinaisen jäsenen hankkiminen aktivoi järjestelmän.
Hankituista jäsenistä saa pisteitä ainoastaan silloin, kun jäsenhankkijan jäsennumero on merkitty sähköisen liittymislomakkeen "suosittelija" -kohtaan. Varmistu, että liittyjä muistaa täyttää suosittelija -kohdan.